Øyvind Trondsen er avdelingsleder i Tromsø.

Familiehunden og glede med hund er vårt område.
Gjennom kvalitet og kompetanse hjelper vi deg til å få den hunden du ønsker.
Øyvind Trondsen er avdelingsleder i Tromsø. Hans lange fartstid og allsidighet med hund er vår trygget i en avdeling som mange søker til. Dette kommer våre kunder tilgode, gjennom trygghet under innlæring av momenter. Øyvind har god erfaring og har flere spesialudannelser på hund.  Han har jobbet med mange hunderaser og en av hans spesialfelt er atferdsproblematikk. Han har konkurrert, holdt kurs i inn og utland siden 1986 og deltatt i utallige norgesmesterskap med sine hunder.I dag er Øyvind medeier i 5 hunder, 2 border collier, pointer og en pomeranian. Tidligere har Øyvind hatt flere raserhunder som: Norsk elghund, Anatolsk gjeterhund, kelpie, gordon setter m.fl.
Øyvind Trondsen er avdelingsleder i Tromsø.

Det fins mange veier frem til målet og da må man ha verktøykassen full, sier Øyvind. Her hos oss vil dere lære å forstå hundens signaler og atferder på en enkel og forstålig måte. Det vil hjelpe dere til å få bedre kommunikasjon og samarbeid med hunden deres. Det er med på å skape en god familiehund i følge Øyvind. Kom til Oslo Hundeskole i Tromsø så trener vi på det du har bruk for; bli en flink leder, trene på forskjellige momenter (få hunden til å like å være sammen med dere), lære å møte andre folk og hunder etc.

"Vårt mål er å hjelpe deg til å få en god familiehund!"

Oslo Hundeskole avd. Tromsø
Leirstrandveien 110
9106 Straumbukta
Tlf: 9888 9700 (Tast 3-1)