Valpepakken fra oppdrettere

Publisert 1 februar 2020

Oslo Hundeskole har et godt samarbeid med mange oppdrettere. Alle oppdrettere som har avtale med oss har muligheten til å få tilsendt valpepakker som valpekjøper kan få med når de henter valpen.

Valpepakken inneholder:

• Informasjon om rabatt og kurs hos Oslo Hundeskole.
    • Alle valpekjøpere får tilgang til en kampanjekode som kan benyttes for å få 10% rabatt på Valpekurs og Grunnkurs hos Oslo Hundeskole.
  • Heftet: Gratulerer med ny valp
    • Oslo Hundeskole har laget et hefte med info som er nyttig info fra valpekjøper får valpen i hus. Inneholder også en mini treningsdagbok.
  • Treningsdagbok
    • Oppdretter kan bestille treningsdagbøker hvis dere ønsker dette. Disse er laget for å registrere treningen man gjør med hunden.
  • Online valpe- og grunnkurs til kun 690,-

Vi jobber stadig med å utvikle valpepakken og nye produkter eller innhold kan komme på kort sikt.

Som oppdretter må du selv sende oss en mail og bestille valpepakker. Bestillingen sendes til post@oslo-hundeskole.no minimum 2 uker før valpene skal leveres til valpekjøper. Vi trenger da følgende info:

• Antall valpekjøpere
  • Hvor mange valpekjøpere som har barn
  • Hvor mange treningsdagbøker dere ønsker
  • Navn og adressevi skal sende pakken til
  • Første dato for overlevering av valpene

oldest
newest most voted
Camilla Sanner

Hei
Mandag 28 Mai fikk jeg 6 velskapte valper 🐶
Så ønsker derfor å bestille 6 valpepakker.

stian
Reply to  Camilla Sanner

Hei, Camilla og gratulerer med kull!
Fint om du kan sende en epost om dette til: post@oslo-hundeskole.no hvor du legger ved kennelnavn og skriver det som trengs!

Lisbet Aarum
5 år siden

Må man registrere seg noe sted på forhånd for å få disse valpepakkene?

Erik
Reply to  Lisbet Aarum

Hei. Send en mail til marked@oslo-hundeskole.no med info om deg og ditt oppdrett, så legger vi deg inn 🙂 Si gjerne i samme mail hvor mange valpepakker du skal dele ut 😀