Hvordan er det å være på Barn & Hund-leir?

Publisert 2 mars 2018

Kursdato : uke 26, 27, 32, 33 og 40

Vi var så heldige å ha med oss NRK Super og Dyrevenn på høstleir i 2017. De laget flere snap-storyer og episoder om hvordan det var å være på leir, og morsomme ting man opplever når barn og hund er hos oss!

I alle disse innleggene ser du hvordan det kan være å komme til Barn & Hund på Melnes Gård og være med på hundeleir. Hvordan både barn og hund kan oppleve mange spennende aktiviteter, få nye venner, lære mye nytt og få en opplevelse de sent vil glemme!

Her har dere linkene til de forskjellige episodene, og snapchat-historiene de laget fra leiren vår.

NRK Super historier

NRK Super trikseskole:

Alle disse triksene er det Ylva fra Barn & Hund som lærer dere. Hun vil dere treffe når dere kommer på leir!

oldest
newest most voted
Emilie Klafstad Lundberg
6 år siden