Nå er vi igang!

Publisert 28 februar 2015

Nytt  instruktørkurs har startet! Mange har ventet lenge på å komme igang og det var med stor glede å se at det var så mange som ble med denne gangen også!

At kurset er neste fullt viser at Oslo Hundeskole er et førstevalg for mange når de skal lære mer om hund og hundetrening. Vi i Oslo Hundeskole ønsker oss alltid dyktige medarbeidere og er stadig på jakt etter instruktører i hele landet.

Leser du dette og tenker deg at du vil ha hund som levevei eller deltidsjobb anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på 22 07 67 76 eller på instruktoerkurset@oslo-hundeskole.no.

Helgene som kommer vil være fulle av hundefaglig stoff og det vil være utfordringer som gir stor læring. Vår instruktør og sjef på instruktørkurset er Bjørn Erik Frigaard. For de av dere som er bevandret i hundeverden kjenner dere nok både navnet og hva han står for. Vi er meget glade for å ha Bjørn Erik og hans kompetanse i Oslo Hundeskole. Hans mangeårige erfaring fra tjenestehund (politiet) og leder for hundepatruljen på Romerike gir oss mange innspill i forhold til problemadferd på hund. Bjørn Erik har gjennom sine 19 år som leder god pedagogisk utdanning noe som kommer godt med i undervisningen! Sammen med Bjørn Erik er det et knippe av foredragsholdere med stor praktisk erfaring på hund. Teoretisk har vi selvfølgelig tilknyttet oss etolog og ernæringsekspert som kan veilede elevene frem til gode resultater. Som vår politiker og Oslos ordfører, Fabian Stang, sa det "det er en god atmosfære i Oslo Hundeskole".

Oslo Hundeskole ønsker å være ledende på sitt område og bestreber oss hele tiden på å ha de beste og mest fremgangsrike med på laget når vi skal utvikle oss videre. Derfor har vi tilknyttet oss de beste innenfor lydighetsmiljøet, agility, gjeting, IPO, etc for å kunne gi våre elever den kompetansen som de kanskje ikke kan få andre steder. Vi er stolte av å kunne presentere vårt instruktørkurs som også mange andre hundeskoler har benyttet for å utdanne sine instruktører. Vi er glade og stolte over å ha et samarbeid med andre hundeskoler og institusjoner som ønsker å dele kunnskap og ikke minst samarbeide med oss.

Er instruktørkurset noe for deg? Ta kontakt med oss i dag!