Vi starter nye kurs i Vestfold 24. Februar 2015

Publisert 19 februar 2015

24. februar starter vi opp valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighet i Tønsberg, Horten og Sandefjord.
Første kurskveld 24. februar har vi teori på Rune's Hundeforservice A/S, Møllegaten 12, 3111 Tønsberg, hvor enten Geir Marring eller Bjørn Erik Frigaard holder et meget interessant og morsomt foredrag om hund, adferd og fóring etc..

Valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighet i Sandefjord går mandager og onsdager på: Giovanni Pindsle, Gneisveien 16, 3221 Sandefjord
Valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighet i Tønsberg går tirdager og torsdager på kursplassen på: Greveskogen skole Eikveien 2, 3122 Tønsberg.
Valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighetskurs i Horten går mandager og onsdager på Bakkenteigen.
Valpekurs varer i 1 time, Grunnkurs og Hverd. Lydighet varer i 1,5 time.

En av kursdagene møtes vi alle sammen på Melsom Videregående skole for noe vi kaller Bruksdag. Her har vi lydighetstrening, innføring i spor, gå pent i bånd, grilling, hundesprint med fine premier !!

Du kan melde deg på via våre nettsider, på mail vestfold@oslo-hundeskole.no eller ved å ringe oss på 22076776/9888 9700.

Ta gjerne kontakt om du har noen spørsmål eller bare ønsker å ta en hyggelig hundeprat!