European Dog show 2015

Publisert 27 august 2015

Flyball

Oslo Hundeskole vil være representert på EDS på  Norges varemesse i Lillestrøm, 4. – 6. september.
Du vil finne oss i Hall B.

17 000 hunder og 20 000 besøkende er forventet til Norgeshistoriens første hunde - EM.
I tillegg til å være Europas største hundeutstilling, byr arrangementet på oppvisninger i finaleringen hele helgen. Her skal det utøves blant annet agility, flyball, freestyle og moteshow, samt oppvisning med norske servicehunder og presentasjon av de norske hunderasene.

Oslo Hundeskole skal ha flyballoppvisning i finaleringen på European Dog Show kl 14.00 på fredag og kl. 1330 på lørdag og søndag. Få også med deg overraskelsen i finaleringen lørdag og søndag kl 14.00.

På Oslo Hundeskole sin stand vil du møte Barn&Hund, Flyballgjengen, Instruktørkurset med mer. Vi vil også dele ut gratis kaffe, is og sukkertøy så langt lageret rekker 🙂

Vi kjører messerabatt på standard-, og instruktørkurs hele helgen, så kom innom standen og meld deg på!