Hverdagslydighet og Bronsemerke

Publisert 27 oktober 2015

Grunnkurs

Kursdato : 5. november 2015

Vi starter opp med nye kurs i hverdagslydighet i Lier og Drammen, og bronsemerke i Lier.

Hverdagslydighetskurs:
Drammen: Hverdagslydighetskurset er onsdager på Brandengen skole, fra 18.00-19.30.
Lier: Hverdagslydighetskurset er tirsdager på Tranby skole, fra 19.30-21.00.

Bronsemerkekurs:
Lier: Bronsemerkekurset er tirsdager på Tranby skole, fra 18.00-19.30.

Felles oppstart for alle kurs: torsdag 5. november kl. 18.30-21.00. Vi har da teorikveld på Villa Blå/Strømsgodset Menighetssenter.

Hverdagslydighetskurset passer for deg som har gått grunnkurs, eller som har trent litt hund på egenhånd. Vi legger her til en god del forstyrrelser under øvelsene og avslutter kurset med en prøve.

Bronsemerkekurset passer for deg som har gått hverdagslydighetskurs, eller som har trent mye på egenhånd. Her trener vi uten synlig godbit/leke og vi jobber med å øke konsentrasjonen til både hund og eier. Kurset avsluttes med en prøve hvor dommer bedømmer etter NKKs regelverk.

Alle hunder er velkomne! Vi setter ingen begrensning på antall hundeførere. Du betaler per firbent, ikke per tobent. 🙂

Meld deg på kurs her: kurs