KURS SOM JULEGAVE

Publisert 11 desember 2015

Ønsker du å kjøpe et kurs i julegave? Noen som nylig har fått seg valp, eller kanskje har en voksen hund som trenger bedre lydighet?

De som går et kurs i julegave kan velge mellom valpekurs, grunnkurs eller hverdagslydighet på en av våre vanlige oppstarter fra januar til mai 2016. Kursene holdes i Gjøvik og Biri.

Da kan du kjøpe dette kurset og få 20% rabatt på et standardkurs ved bestilling innen 20.desember 2015. For å få denne rabatten forutsetter det at kurset blir betalt med kort på forhånd. Normalt koster kurset 1.750 kroner - her får du 350 kroner rabatt = 1.400 kroner. Når kurset er kjøpt vil du etter noen dager få tilsendt et pent gavekort på e-post med en rabattkode som brukes ved bestilling av kurset. Ved avmelding etter bestilling må vi holde tilbake 10% for å dekke våre kostnader.

Ønsker du ikke å betale for kurset på forhånd kan du kontakte oss på mail oppland@oslo-hundeskole.no og få en rabattkode på 10% rabatt som kan brukes ved bestilling av kurs. Du vil da få rabattkoden på en pent gavekort på e-post.

Har du noen flere spørsmål er det bare å ta kontakt med oss, på mail: oppland@oslo-hundeskole.no eller ring Mette: 47 90 80 52