Hverdagslydighet i Drammen og Lier

Publisert 20 januar 2016

tirsdageklubben

Kursdato : 28. januar

Ny runde med hverdagslydighet i Drammen og Lier har felles oppstart med teori torsdag 28. januar. På hverdagslydighetskurset tar vi de grunnleggende lydighetsøvelsene videre og jobber for at du skal ha en hund som fungerer godt i hverdagen.

Kurset legger vekt på et godt samarbeid mellom hund og eier. Vi legger inn flere forstyrrelser og større krav under øvelsene. Vi ønsker at hund og eier skal forstå hverandre, trives sammen og ha en gjensidig respekt og tillit. Målet er å ha en hund man kan ta med seg overalt.

Siste kurskveld går hund og hundefører opp til en test i hverdagslydighetsøvelser hvor dommer ser på hvor god forståelse hund og fører har for de forskjellige øvelsene.

Vi har hverdagslydighetskurs både i Drammen (Brandengen skole) og i Lier (Tranby skole).
Etter teorikvelden vil de praktiske kurskveldene være:
Drammen: mandager kl. 19.30-21.00
Lier: tirsdager kl. 18.00-19.30
Kurset varer over 10 kvelder inkludert teorikvelden. Teorikvelden holdes i Villa Blå (Strømsgodset Menighetssenter) torsdag 28. januar kl. 18.30-21.00.

Sees vi på kurs? Det håper vi!
Meld deg på kurs her.

1 Comment
oldest
newest most voted
Morten Woldstad
4 år siden

Jeg har en staff som oppfører seg som i videoen over her. Har dere noe som tar fatt i dette spesifikt?
Utover dette er hun en engel mot hunder hun kjenner, og selvsagt mot alle mennesker.