Valpekurs i Drammen og Lier 7.4.16

Publisert 9 mars 2016

Kursdato : Torsdag 7. april 2016

Har du fått valp i hus? Ny runde med valpekurs i Drammen og Lier starter med felles teorikveld torsdag 7. april. Påmeldingen er i gang, men det er fortsatt ledige plasser.

Torsdag 7. april blir det felles teorikveld i Villa Blå/Strømsgodset Menighetshus, fra 18.30-21.00.

Videre kurskvelder er:
Drammen:
Mandager kl. 18.00-19.15 på Brandengen skole.
Lier:
Onsdager kl. 18.00-19.15 på Tranby skole.

Kurset varer over 10 kvelder inkludert teorikvelden og en bruksdag (søndag) hvor vi møtes i skogen for en litt annerledes hundetrening. Vi tar betalt per firbeint, ikke per tobeint, og prisen er 2100,- kr.
Valpekurset passer for alle valper opp til seks måneder og hele familien er velkommen.

På valpekurset er det viktig for oss å få i gang et godt samarbeid mellom hund og eier. Vi legger vekt på læring under hyggelige forhold. Det skal være hyggelig på kurs! - men man skal også lære noe.
Noen av de viktige øvelsene vi går gjennom er:
- innkalling
- kontakt
- gå pent i bånd
med mer.

Vil du trene hunden din sammen med oss? Meld deg på her.
Vi gleder oss til å se deg på kursplassen!