Grunnkurs i Drammen og Lier 7.4.16

Publisert 17 mars 2016

Grunnkurs

Kursdato : 7. april 2016

Nå går det mot vår! Hvorfor ikke bruke litt av den fine, lyse tida vi har i vente på hundetrening ute? Nye runder med grunnkurs i Drammen og Lier starter med felles teorikveld torsdag 7. april. Påmeldingen er i gang!

Torsdag 7. april er det felles teorikveld i Villa Blå/Strømsgodset Menighetshus fra 18.30-21.00.

Videre kurskvelder er:
Drammen:
Mandager kl. 19.30-21.00 på Brandengen skole
Lier:
Onsdager kl. 19.30-21.00 på Tranby skole

Kurset varer over 10 kvelder inkludert teorikvelden og en bruksdag (søndag) hvor vi møtes i skogen for en litt annerledes hundetrening. Vi tar betalt per. firbeint - ikke per. tobeint - og kurset koster 2100,- kr. Grunnkurset passer for alle hunder som har gått valpekurs eller er over seks måneder.

På grunnkurset videreføres allerede innlærte øvelser. Vi legger vekt på læring under hyggelige forhold. Det skal være hyggelig på kurs! - men det skal også være læring. Alle skal oppleve progresjon og mestring og få nye verktøy som kan brukes under trening av egen hund.
Noen av øvelsene vi går gjennom er lineføring, innkalling, bliøvelser, gå pent i bånd og passering.

Vil du trene hunden din sammen med oss? Meld deg på kurs her: kurspåmelding.
Vi gleder oss til å møte deg og din hund!