Valpekurs og Grunnkurs i Sarpsborg 27. april

Publisert 12 april 2017

Kursdato : 27. april 2017

Vi starter opp Valpekurs og Grunnkurs i Sarpsborg 27.april. Kursene er godt egnet for deg som ønsker å komme igang med «oppdragelse» og lydighetstrening for din valp eller unghund, og gi den og dere en god start på et flott «hundeliv».

Kursene starter med en felles teorikveld uten hunde, torsdag 27. april kl. 18.00.
Vi møtes i lokalene til Dyrenes Venn Sarpsborg (tidligere TAM Dyreklinikk) på Amfi Borg. (Klokkergårdveien 31, 1711 Sarpsborg)

Kursene går på kursplass mandager og onsdager. I tillegg inneholder kursene en "bruksdag", en søndag i kursperioden.

Hvert kurs går over ti ganger totalt, inkludert teoridag og bruksdag, og koster Kr 2.100,- Her kan hele familien delta på kurset. Både voksne og barn 🙂

På kursplassen går normalt valpekurset fra 18:00 til 19:15, og grunnkurset fra 19:30 til 21:00.
Kursplassen: Kala Travbane. Her har vi store og fine gressområder med gode lysforhold. Vi har en telthall på kursplasen, så i dårlig vær har vi muligheten til å trene under tak.

Vårt valpekurs er det første kurset en hund blir med på, der vi starter helt fra begynnelsen med å trene på samarbeid, kommunikasjon, forståelse og kontakt mellom hund og fører, legger grunnlaget for øvelser som sitt, bli, lineføring/gå på plass, og selvsagt innkalling og håndtering. Hundene lærer å fokusere på føreren, selv med distraksjoner og andre hunder og mennesker på plassen.

Dette grunnlaget jobber vi videre med på grunnkurset, som man kan velge å gå etterpå. Grunnkurset passer også for hunder som har lagt grunnlaget for trening, kontakt og lydighet på andre måter.

Klikk her for å gå til vår kursplan hvor du kan melde deg på kurset!

I tillegg går det an å melde seg på kurspakker. Mange ønsker å gå f.eks. valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighetskurs etter hverandre, og det kan bestilles som pakke til rabattert pris.

Bare ta kontakt hvis det er mer du lurer på. Telefon 22 07 67 76 eller ostfold@oslo-hundeskole.no. Og besøk oss også gjerne på Facebook.