DOGS4ALL 2017

Publisert 18 oktober 2017

Kursdato : 17.-19. November 2017

17-19. november arrangeres årets høydepunkt for oss hundeinteresserte; DOGS4ALL!

Dette må du få med deg!

Vi i Oslo Hundeskole er stolte samarbeidspartnere med DOGS4ALL. Dette er årets hundebegivenhet hvor tusenvis av hunder og mennesker kommer til Norges Varemesse i Lillestrøm. På vår stand vil vi som vanlig ha en stor agillitybane, lek med hund, flyball, NM i Sitt og Bli, Mini valpekurs, Barn og hund, instruktørkursinformasjon og vår faste informasjonsstand hvor du kan melde deg på kurs.

I år er hele messeområdet bygget helt om. I år skal Oslo Hundeskole og alle raseklubbene ha stand i Hall D, mens salgsområder og Showring blir i Hall E. I Hall A - D vil NKK ha utstillinger og konkurranser.

Planen for helgen ser foreløpig slik ut:

Fredag - "Valpens dag"
På fredag er det spesielt stort fokus på valper på hele messen. Men alle er naturligvis velkommen. Her har vi flere valpekurs iløpet av dagen, med både teori og praksis med flike instruktører fra Oslo Hundeskole. Vi setter også opp en valpebane på agilitybanen slik at du som kommer med en valp som er eldre enn 4. mnd kan "prøve" agility.
På fredag gjennomfører vi også flere kvalifiseringsheat til NM i Sitt og Bli - både på vår stand og i showringen.

Lørdag
På lørdagen er det full fart på hele messeområdet. Og masse aktiviet på vår stand. Alle våre stander er fullt bemannet og du kan f.eks prøve å kvalifisere deg i NM i Sitt og Bli.

Barn&Hund har minileir, agilitybanen er åpen og lek med hund gjengen står klare for å ta imot deg og din hund.
Ii showringen i Hall E skal vi ha danseshow med barn og voksne fra Barn og Hund, samt flyballkonkurranse og en kvalifiseringsrunde til NM i Sitt og Bli foran mange mennesker, for de som er lystne på å prøve ut en ekstra utfordring!

Søndag
Søndagen er den store finaledagen. Vi fortsetter med aktiviteten på standen med mini valpekurs, lek med hund, instruktøkursinfo, agility og finalespill i NM i Sitt og Bli.

I Showringen starter vi dagen med et danseshow med barn og instruktører fra Barn og Hund. Vi kommer også til å kjøre på med en flyball konkurranse utover dagen samt den store finalen i NM i Sitt og Bli! Dette blir utfordrende siden finalen i år skal holdes i finaleringen og her blir det mange tilskuere. Med andre ord så gjelder det å komme forberedt!

Vi i Oslo Hundeskole har gledet oss siden ifjor og håper å se mange kjente ansikter og snuter i november!

For mer info om DOGS4ALL klikk HER
DOGS_Facebook_470x246px3