Bronsemerke Tranby/Lier første halvår 2015

Publisert 19 februar 2015

Vi trener på å belønne og motivere hunden riktig og gi hunden tilbakemelding på hvordan vi ønsker vårt samarbeid skal være.

Oppstartsdatoer:
27. januar 2015
21. april 2015
Alle ønsker seg en lydig hund som gjør som du sier. Bronsemerkekurset gir deg muligheten til dette. Her jobber vi med øvelser du kan bruke både i hverdagen og i konkurranser.

Kurset er over 10 kvelder. Første kurskveld er teori uten hund, på Tranby Menighetshus kl. 18.30-21.00.

Praktisk trening er på Tranby skole, tirsdager kl. 19.30-21.00.
Siste kurskveld avsluttes med en prøve med en ekstern dommer. Øvelser på Bronsemerkeprøven: Tannvisning, lineføring, dekk i fra holdt, innkalling, stå under marsj, enkeltdekk 1 min, helhetsinntrykk

Ønsker du å melde deg på kurs kan du gjøre det via våre nettsider eller ved å sende en mail til buskerud@oslo-hundeskole.no.

Vi ses på kursplassen!"