Våre kurs i Østfold

Publisert 1 mars 2015

Oslo Hundeskole Avd. Østfold holder kurs gjennom hele året, med fire kursperioder hvert halvår. Sjekk kursplanen for oppstartsdatoer!

Vi holder valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighetskurs i hele fylket, samt tidvis spesialkurs som bronsemerkekurs og agilitykurs.

I Sarpsborg og Moss går kursene vanligvis mandager og onsdager, og i Halden og Fredrikstad på tirsdager og torsdager. Felles oppstarts- og teorikveld for alle kursene/kursplassene holdes hver periode.

Du kan lese om de forskjellige kursene her.

Og husk: Alle hunder er velkomne, uansett alder og nivå. Vi tilpasser undervisningen til hver enkelt ekvipasje.

Her kan du se kursplanen vår, og evt. melde deg på.

Det går også an, hvis man som mange andre vil gå flere kurs etter hverande,  å bestille pakker av tre standardkurs til rabattert pris. Dette er som oftest valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighetskurs.

Vi kan kontaktes på e-post: ostfold@oslo-hundeskole.no eller telefon: 22076776.

Vi sees på kursplassen!