Vi starter nye kurs i Vestfold 24. Februar 2015

Publisert 2 mars 2015

24. februar starter vi opp valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighet i Tønsberg, Horten og Sandefjord.
Første kurskveld 24. februar har vi teori på Rune's Hundeforservice A/S, Møllegaten 12, 3111 Tønsberg, hvor enten Geir Marring eller Bjørn Erik Frigaard holder et meget interessant og morsomt foredrag om hund, adferd og fóring etc..

Første trening med hund er 4.mars i Sandefjord og 5.mars i Tønsberg, og vi tar i mot påmeldinger frem til da.

Valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighet i Sandefjord går mandager og onsdager på: Giovanni Pindsle, Gneisveien 16, 3221 Sandefjord
Valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighet i Tønsberg går tirdager og torsdager på kursplassen på: Greveskogen skole Eikveien 2, 3122 Tønsberg.
Valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighetskurs i Horten går mandager og onsdager på Bakkenteigen.
Valpekurs varer i 1 time, Grunnkurs og Hverd. Lydighet varer i 1,5 time.

En av kursdagene møtes vi alle sammen på Melsom Videregående skole for noe vi kaller Bruksdag. Her har vi lydighetstrening, innføring i spor, gå pent i bånd, grilling, hundesprint med fine premier !!

Du kan melde deg på via våre nettsider, på mail vestfold@oslo-hundeskole.no eller ved å ringe oss på 22076776/9888 9700.

Ta gjerne kontakt om du har noen spørsmål eller bare ønsker å ta en hyggelig hundeprat!