LP konkurransekurs 11. – 12. juni

Publisert 6 juni 2016

Rallylydighet Oslo

Kursdato : 11. - 12. juni 2016

LP konkurransekurs  11. – 12. juni 2016 i Alnaparken, Oslo.
Lydighet er en gren hvor man utfører fast bestemte øvelser og det bedømmes om man har klart dem riktig. Kurset passer like godt for deg som liker Lydighetstrening på hobby nivå, som for deg som ønsker å konkurrere aktivt, da det vil bli tilpasset hver enkelt ekvipasje.

LP konkurransekurs  11. - 12. juni

Lydighet - for hunder av alle raser!

Alle hundene gjør de samme øvelsene, og deretter vurderes det hvordan de ble fremført. I lydighetsringen ser vi hunder av nesten alle raser og førere i alle aldre.

De har alle en ting felles: Gleden av å arbeide og samarbeide med hunden sin.

LP konkurransekurs er for deltagere som ønsker å starte kl 1 og kl 2.

Selv om ikke alle når like langt, kan alle komme frem til et brukbart resultat bare innsatsviljen og pågangsmotet er i orden.

LP konkurransekurs er et av Oslo Hundeskole sine flaggskip, er dette kurset for deg som vil konkurrere i lydighet. Oslo Hundeskole har satset på bredde innenfor denne sporten.
Det er viktig for oss å ha det moro uansett hvilket nivå du ønsker å være på. Miljø og samhold er resepten på gode resultater. Har du lyst til å trene sammen med oss er du hjertelig velkommen, uansett hvilken rasehund eller blandingshund du måtte ha.

Det er lagt opp til både individuell trening og felles øvelser for at ekvipasjene skal nå sine mål.

Instruktør er Marna Korstadhagen og hennes hund Super konkurrerer i kl 2 og har opprykk til kl 3. Hun har stort fokus på at ekvipasjene skal ha det moro, både på trening og i konkurranse. Kurset koster 1950,-

Det blir arrangert et stort antall lydighetsprøver rundt om i landet. Det konkurreres i fire klasser med stigende vanskelighetsgrad.

Alle hunder over 9 måneder kan delta på lydighetsprøver, også blandingshunder.

Krav for deltagelse på vårt LP konkurransekurs, er gjennomført bronsemerkekurs eller at ekvipasjen er på dette nivået.

Ønsker du å melde dere på vårt LP Konkurransekurs, bruk denne linken.

Har du spørsmål, kontakt oss på telefon 22 07 67 76 eller pr mail an-magrit@oslo-hundeskole.no

Håper vi ses!