Grunnkurs i sommer

Publisert 27 juni 2016

grunnkurs i sommer

Kursdato : uke 27 og 31

Vi tilbyr grunnkurs i sommer. Ønsker du en familiehund, har lyst til å drive med hundesport, har en hund som er vanskelig eller om du bare ønsker å lære mer, er dette kurset for deg og din hund. Målet med grunnkurs er å bevisstgjøre deg på hvilke egenskaper hunden har og hvordan bruke det i treningen.

Grunnkurs i sommer

Grunnkurs i sommer er basert på hunder som har gått valpekurs eller for hunder som ikke har gjennomført valpekurs som er over 10 mnd. Kurset  er for alle raser og hele familien er hjertelig velkommen!

Målet med grunnkurset i sommer er å bevisstgjøre deg på hvilke egenskaper hunden har og hvordan bruke det i treningen.  Det legges vekt på hvordan motivere, belønne, time og bryte adferd som ikke er ønsket. Det jobbes med de mest grunnleggende øvelsene som å gå pent i bånd, sitt, dekk,kontakt med fører, konsentrasjon, innkalling og bli. Alle øvelsene vil etter hvert gjennomføres med forskjellige former for forstyrrelser. Førerne lærer å motivere og belønne hunden riktig. Vi jobber mye med positiv forsterkning, dvs. eks. godbiter, leke, riktig bruk av stemmen og kroppen.

Sommerkurset er et intensivkurs som går fra mandag t.o.m. torsdag, 1,5 timer hver kveld.

Kurs 1 holdes i uke 27: Kurset starter mandag 4. juli og avsluttes torsdag 7. juli.

Kurs 2 holdes i uke 31: kurset starter mandag 1. august og avsluttes torsdag 4. august.

Kurset holdes i Gardermovegen 16, 2030 Nannestad.
Kurset koster 1850,-  Vi har et pakketilbud som inneholder 3 kurs. Grunnkurs, hverdagslydighet og bronsemerke for 5300,-

Oslo Hundeskole har instruktører som er spesialisert på familiehunden.

Kurset er lagt til rette for hele familien, både voksne og barn.

Du kan melde deg på vårt  grunnkurs i sommer via våre nettsider eller kontakte oss på telefon 22076776 eller an-magrit@oslo-hundeskole.no.

Håper vi ses på kursplassen!