Valpekurs i Sommer

Publisert 28 juni 2016

valpekurs i sommer

Kursdato : Uke 27 og 31

Vi du være med på valpekurs i sommer? Vi tilbyr intensivkurs i uke 27 og 31 sentralt ved Gardermoen. Sliter dere med valpebiting, tissing inne, ha på bånd, uro eller ønsker en god start med samarbeidet med din ny valp, er dette kurset for deg!

Valpekurs i Sommer

Fra valpen kommer hjem begynner treningen for å få en sosial og hyggelig familiehund. Valpekurset er for valper mellom 3 - 9 mnd, og for alle raser. Dette er en alder hvor valpen er meget mottagelig for læring.

Sliter dere med valpebiting, tissing inne, ha på bånd, uro eller bare ønsker en god start med samarbeidet med din ny valp, er dette kurset for deg!

Kurset bygger på positiv innlæring med grenser som er enkle å forstå både for hund og fører. Valpen og eier får hjelp til å bli en harmonisk flokk som fungerer og mestrer hverdagen. Kursene er lagt til rette for hele familien, både voksne og barn.

Sommerkurset er et intensivkurs som går fra mandag t.o.m. torsdag, 1,5 timer hver kveld. Fra kl 18:00 - 19:30

Kurs 1 holdes i uke 27: Kurset starter mandag 4. juli og avsluttes torsdag 7. juli.

Kurs 2 holdes i uke 31: kurset starter mandag 1. august og avsluttes torsdag 4. august.

Kurset koster 1750,-

Kurset holdes i egen treningshall sentralt ved Gardermoen. Adressen er Gardermovegen 16, Nannestad. Dette gir mulighet for gode treningsforhold uansett vær og vind, samt et miljø tilrettelagt for våre valper. Er det fint vær har vi trening utendørs.

På kurset lærer vi hundene:

• Innkalling
  • Håndtering
  • Sitt
  • Sitt og bli sittende
  • Kontakt med fører
  • Å konsentrere seg over tid, selv om det er forstyrrelser rundt
  • Grensesetting
  • Forstå hunden din

Ønsker du å melde deg på, trykk på denne linken eller kontakt oss på telefon 40615250 eller an-magrit@oslo-hundeskole.no.

Håper vi ses!