Valpekurs starter 25. august

Publisert 7 august 2016

valpekurs

Kursdato : 25.8.2016

Nye valpekurs i Drammen og Lier starter med felles teorikveld torsdag 25. august.

Videre kurskvelder i Drammen vil være mandager og onsdager, kl. 18.00-19.15 på Brandengen skole.
I Lier vil videre kurskvelder være tirsdager og torsdager, kl. 18.00-19.15 på Tranby skole.

Vi vil være med på å gi deg en god start med ditt nye familiemedlem og legger vekt på at både to- & firbeinte skal trives på våre kurs. Vi bruker mye belønning i form av godbiter og leik, men også ved å gi av oss selv.

Noen av øvelsene vi lærer er:
- kontakt: for å få et godt samarbeid er kontakten mellom hund og fører veldig viktig
- innkalling: vi mener at innkalling skal fungere - hver gang
- gå pent i bånd: en hund som drar er slitsom å gå tur med 🙂
- sitt / dekk: grunnleggende øvelser som er gode å ha i hverdagen
Vi går også gjennom andre øvelser som ønskes, og har hver kurskveld en pause med teori.

På våre kurs tar vi betalt for firbeinte, ikke for tobeinte. Ønsker hele familien å være med, er alle velkomne på kursplassen.

Vil du være med oss på kurs? Meld deg på her: påmelding kurs

Vi gleder oss til å se deg på kursplassen!