Agilityleir for barn og ungdom i høstferien

Publisert 24 august 2022

Kursdato : 03.10 - 07.10 2022

Bli med på Agilityleir for barn og ungdom med hund i høstferien i uke 40!

• Har du barn som er veldig interessert i hund?
  • Har du barn som ønsker å lære seg mer om hund og hundetrening?
  • Har du barn og hund i huset som du skulle ønske kunne knytte sterkere bånd?

La barnet ditt får bli med på agilityleir i høstferien i uke 40, da! Leiren holdes på Melnes Gård, i idylliske omgivelser på Enebakkneset i Lillestrøm kommune.

Da er sensommeren her, og vi er ferdige med årets siste sommerleir! Dette er litt trist å tenke på, men vi har hatt mange flotte barn og hunder innom i løpet av sommeren, og fått mange gode minner og episoder å ta med oss videre.

Noe av det både barn og ungdom har gitt oss tilbakemelding på at de liker best, er å få jobbe med Agility.
Det virker som om at både mennesker og hunder setter pris på denne fartsfylte sporten, og vi vet at flere har lyst til å lære mer om dette!

Noe som ikke er så rart. Agility er med på å skape et fantastisk forhold mellom barn og hund. Det er en sport som gir mye selvtillit da det er mye mestring. De blir utfordret  i å komme seg igjennom en hinderløype som består av hopp, tunnel og balansehindre. Utfordringer som barn og hund må mestre sammen.

Vi vil derfor invitere dere til en egen Agilityleir i uke 40, hvor vi byr på nye utfordringer nettopp på Agilitybanen!
Om du ikke har prøvd Agility før, er dette en gylden mulighet til å lære!

Leiren er for barn fra 8-12 år, og en for ungdom fra 13-18 år.

Prisen er 6.400,- kroner, alt inkludert.

Prisen inkluderer all mat, opphold og aktiviteter. Vi har en kiosk på gården som er åpen to dager i uken. Her har vi et tak på 200,- kroner, altså ingen barn får lov til å bruke mer enn 200,- kroner i løpet av uken.

Leiren varer fra mandag til fredag. Hente- og leveringsrutiner, klokkeslett og diverse informasjon vil dere motta i egen mail når dere har meldt dere på.

Har du ikke hund selv, er det ingen problem. Da kan du får låne hund av oss. Dette gir du oss beskjed om på påmeldingsskjemaet.

Gi barna og ungdommen en opplevelse for livet!

Gi barna og ungdommen en uke med mestring og glede med hund!

Gi barna og ungdommen en uke der de får møtt nye venner!

Har du noen spørsmål?

Kontakt Monika på epost - barnoghund@oslo-hundeskole.no

Sikre deg plass i dag! Klikk på linken her og registrer deg: PÅMELDING