AGILITY nybegynner 1-2 April

Publisert 28 februar 2017

Kursdato : 1-2/4 2017

Agility nybegynner helgekurs 1-2 April, innendørs i Næroset.  Kurset er for dere som vil drive en morsom hundesport med mye fart og spenning!

Vi arrangerer et agilitykurs for nybegynnere  i en innendørs treningsbane i Næroset 1-2 April 2017. Dette kurset går Lørdag og Søndag ,   fra 13.00-ca.18.00.

Agility er en hinderløype med hund. Hunden skal hoppe over, løpe gjennom eller balansere over en rekke ulike hinder. Dette ligner på mange måter utfordringer de kan møte ute i naturen, noe de synes er morsomt. Sporten kommer opprinnelig fra England, med utspring i fra hestesporten. Agility er et engelsk ord, og betyr rask og lett bevegelig.

I løpet av helgen vil hunden på nybegynner lære alle hinderne og du blir trygg på hvordan føre hunden. Vi starter innlæringen rolig og i bånd slik at vi hjelper hunden til å klare alle utfordringer vi møter. Det er viktig at hunden lærer å gjennomføre alle hinderne riktig og at den blir trygg.

Agility weekend nybegynner kurs  koster 1000kr.

Følg og lik oss gjerne på facebook siden vår:

Meld deg på ved å klikke her, eller  kontakt Mette:  mette@oslo-hundeskole.no eller mobil 47 90 80 52