Rally lydighet weekend 12-13 August

Publisert 3 juli 2017

Kursdato : 12-13/8 2017

Rally lydighet nybegynner på Gjøvik 12-13 August. Har du lyst til å ha det moro med hunden og gi den mestringsfølelse, er dette kurset for dere! Hovedfokuset til rallylydighet ligger på glede, samspill og gode holdninger.

Har du lyst til å ha det moro med hunden og gi den mestringsfølelse, er dette kurset for dere! Hovedfokuset til rallylydighet ligger på glede, samspill og gode holdninger. Eier har derfor lov til å rose og oppmuntre hunden så mye han eller hun vil under konkurransen. Sporten passer derfor veldig godt for alle hunder.

I rallylydighet går eier og hund en bane sammen i en bestemt rekkefølge. Banene består av 15-22 skilt med øvelser fra lydighet, agility og freestyle. Som i agility er banene nye for hver gang, slik at man aldri vet hvilke kombinasjoner som kommer, men eier har mulighet til å gå igjennom banen i 10 minutter før konkurransen uten hund. Alle starter med 200 poeng og blir trukket etterhver om man gjør noe feil.

Følg og lik oss gjerne på facebook siden vår:

Meld deg på ved å klikke her, eller kontakt Mette: mette@oslo-hundeskole.no eller mobil 47 90 80 52