Kick-off avd. Trøndelag

Publisert 16 august 2017

Kursdato : 23.august

23.august kl. 18:00 har vi Kick-off på vår nyeste avdeling , Oslo Hundeskole avd. Trøndelag. Vi har vårt hovedsete i Stjørdal.
Ta med deg hunden din og møt oss på GRUSBANEN ved Stokkan skolen, vis a vis Sirkustomta for en hyggelig hundeprat.
Det vil bli forskjellige aktiviteter i løpet av kvelden. f.eks hundesprint konkurranse, familie quiz. Sang med Sara Kristoffersen og forskjellige demoer.

Oslo Hundeskole har vokst til å bli en av Skandinavias ledende hundeskoler. Vi har nå 14 avdelinger og over 100 instruktører fra Tromsø i nord til Vestfold i sør.

Vi gleder oss til å åpne ny avdeling i Trøndelag.
Den 23.august vil det være muligheter for å få vite mer om den nye avdelingen og melde seg på kurs, få enkle tips om hundetrening og møte andre to- og firbeinte.

23.august starter vi også med teoridelen på våre to første kurs på Stjørdal, Valpekurs og Grunnkurs.

Under Kick-offen vil vi også få besøk av noen av våre samarbeidspartnere. Det blir underholdning av Sara Kristoffersen.

Følg oss på våre hjemmeside: Oslo Hundeskole avd.Trøndelag eller på Facebook - Oslo Hundeskole avd.Trøndelag.

Sett av dagen! Dette blir en minneverdig dag for alle hundeinteresserte! Velkommen til Kick-off Trøndelag!