Instruktørkurs oppstart 1. desember i Bergen

Publisert 6 november 2017

Kursdato : 1. desember 2017

Har du en interesse for hund og ønsker å lære mer?

Vi har nå satt opp et instruktørkurs i Bergen som går over et halvt år. Kurset er tilpasset deg som ønsker å bli instruktør, eller bare lære mer om hund og hundetrening.

Oslo Hundeskole ble grunnlagt av Geir Marring i 1992, instruktørkurset kom til i 1994. Vårt mål har siden vi startet med instruktørkurs i 1994 vært å være med å prege utviklingen på hund i Norge.

Vi i avdeling Bergen rekrutterer primært instruktører fra vårt eget instruktørkurs. Dvs at det er stor sannsynlighet for at noen av deltakerne på dette kurset vil få muligheten til å starte som instruktør i vår avdeling etter hvert.

Alle som deltar på kurset får mulighet til å være med som observatør på våre valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighetskurs for å se hvordan teorien fra kurshelgene fungerer i praksis. Her vil du også få muligheten til å se og etterhvert håndtere ulike hunder i forskjellige raser og størrelser.

Foredragsholdere på kurset vil være:

• Jan Geir Marring - Grûnder og eier av Oslo Hundeskole. Har lang og bred erfaring med hund gjennom bl.a. å ha drevet Oslo Hundeskole i over 25 år.
  • Ole Jan Kristiansen - Avdelingsleder i avdeling Follo. Har bred erfaring med hund og er en aktiv og dyktig hundefører i Norske Redningshunder.
  • Per Rasmussen - har vært instruktør i Oslo Hundeskole siden 1994 og vært leder og aktivt på instruktørkurset siden det.
  • Odd Bahus - Avdelingsleder i Bergen og vil ha ansvaret for å følge opp dere kurselevene på instruktørkurset mellom helgene.

Kurset koster 14.900 kroner.

Kurshelger:

1. helg   1-3 desember 2017
  2. helg   19-21 januar 2018
  3. helg   16-18 februar 2018
  4. helg : 6-8 april 2018

Meld deg på kurset her:  https://kurs.oslo-hundeskole.no/participant/arrangement.aspx?id=219083