Da er en fantastisk sommer over og høsten definitivt her.

Publisert 1 oktober 2014

Høstleir for barn og ungdom i uke 40.

Vi koser oss med mange gode minner og morsomme episoder fra i sommer. Jeg klarer ikke la være smile hver gang jeg går forbi «pølsa» på agilitybanen. Den ble i sommer brått til et hundetelt, som hunder enten kunne søke skygge eller ly for regnet i. Morsomt hvordan hundene ser annerledes på tingene i forhold til oss. Det er også fortsatt spor etter spøkelser på høyloftet. Jeg kjenner ikke mange andre gårder som har ”hodet” til Marilyn Monroe stående opp av høyet :O). De fleste av hundene har fått hvilt seg en god stund. Super-Stich synes at det er helt unødvendig og ser ut som han går rundt og kjeder seg litt. Han elsker at det er barn som lager litt fart og kos rundt ham.

Jakt-Cockerne og Tassen er i full gang med arbeid i fengslet sammen med Geir. Der får de de mest hardbarka fangene til å bli bløte som smør i perioder. Det er ikke så rart, så gode som de er. Vi nærmer oss heldigvis høstferien med stormskritt, og da er vi i gang igjen. Agility er hovedfokuset på høstleir, som vanlig. De fleste som er påmeldt har vært her før, så vi satser på å kunne bygge videre på det vi har lært tidligere. De som ikke har vært her før, vil selvfølgelig også få grundig opplæring på sitt nivå.

Tanja og Erik har store planer om å bygge opp en oppvisningsgruppe på høstleiren. Denne gruppa vil bli spurt om å være med på noen treninger og forskjellige arrangementer hvor vi skal showe litt ut over vinteren. Høres dette ut som noe for deg? Vi har fortsatt noen ledige plasser på høstleir!
Du er hjertelig velkommen!

Meld deg på her eller send en mail til: barnoghund@oslo-hundeskole.no