Konkurransekurs LP

Publisert 30 august 2015

Konkurransekurs LP Romerike

Oppstarten er utsatt til 9. september.

Kurset er for deltagere som ønsker å starte kl 1.

Kurset passer like godt for deg som liker Lydighetstrening på hobby nivå, som for deg som ønsker å konkurrere aktivt, da det vil bli tilpasset hver enkelt ekvipasje.

Som et av Oslo Hundeskole sine flaggskip, er dette kurset for deg som vil konkurrere i lydighet. Oslo Hundeskole har satset på bredde innenfor denne sporten.
Det er viktig for oss å ha det moro uansett hvilket nivå du ønsker å være på. Miljø og samhold er resepten på gode resultater. Har du lyst til å trene sammen med oss er du hjertelig velkommen, uansett hvilken rasehund eller blandingshund du måtte ha.

Det er lagt opp til både individuell trening og felles øvelser for at ekvipasjene skal nå sine mål.

Instruktør er Katja Nielsen.

Kurset koster 2800,- og holdes i Lensmann Ole Oppensvei, 2019 Skedsmokorset fra kl 18:00 - ca 20:00 og går over 10 onsdager.

Ønsker du å melde deg på kurs kan du gjøre det , via våre nettsider eller sende mail til an-magrit@oslo-hundeskole.no eller ringe oss på 98 88 97 00.

Håper vi ses!