Nye nettsider

Publisert 2 mars 2015

Hundekurs - Onsdagsklubben

Vi i Oslo Hundeskole er stolte av å presentere våre helt nye nettsider. Nye oslo-hundeskole.no skal gjøre det enklere for nye og eksisterende kunder å finne informasjon og bestille kurs.

Nettsidene er tilpasset dagens teknologi og har et tidsriktig design. Hovedfokus på de nye nettsidene er brukervennlighet hvor kunder enkelt skal finne informasjon om kurs og annen relevant info om hund og hundehold.

Oslo Hundeskole er en landsdekkende hundeskole og dette har vært viktig for oss å få frem gjennom nettsidene. Avdelinger og kurs er derfor godt synlig på forsiden. Mye av strukturen på nettsidene vil gamle kunder kjenne igjen, men da med en helt ny innpakking. Videre har hver enkelt avdeling fått sin egen side med egne nyheter og relevant informasjon om den respektive avdeling. Sidene vil også inneholde en søkemotor som gjør at det er enkelt å finne informasjon du leter etter.

Det vil også være mulig å logge inn på nettsidene for enkelt å kunne få oversikt over tidligere og kommende kurs. Innlogging vil også gjøre påmelding til nye kurs enklere da systemet selv fyller inn informasjon i påmeldingskjema. Brukernavn er kundens mailadresse, mens passordet får man ved å trykke "glemt passord".

Nettstedet skal gjenspeile hele Oslo Hundeskoles virksomhet, og er et bevisst satsingsområde i forbindelse med å inkludere internett i et helhetlig kommunikasjonsarbeid. Oslo Hundeskole sitt mål er å skape et levende nettsted som oppleves så spennende at det blir et referansepunkt for informasjon innen våre kompetanseområder.

Samtidig som vi får nye nettsider har vi også byttet ut hele systemet som håndterer kurs og betaling av kurs. Dette er et meget godt og anerkjent system som har høy driftsikkerhet og gode muligheter.

I forbindelse med lanseringen vil vi gjennomføre flere kampanjer på landsbasis: De 200 første som melder seg på valpekurs til oppstartene i april og mai vil få hvert sitt eksemplar av Dyrlegens dagbok. Videre vil 50 av disse vinne en time privat trening med en av instruktørene i sin lokale avdeling. Vi vil også dele ut over 10 fôrsekker fra Royal Canin til noen av våre heldige kunder i forbindelse med lanseringen.

Har du tilbakemeldinger til oss i forhold våre nye nettsider setter vi stor pris på din tilbakemelding. Send da en mail til marked@oslo-hundeskole.no.