Valpekurs

Gi valpen en god start!

Vi tilbyr valpekurs i hele Norge.

Glede med hund!

Det er viktig å komme i gang tidlig med treningen. Valpekurset gir et solid grunnlag for et lykkelig og harmonisk forhold mellom deg og din valp.

Velkommen valpen!

Å få en valp hjem er en spennende og givende tid. Valpekurs gir muligheten for valpen å sosialisere seg med andre hunder og mennesker på en kontrollert og positiv måte. Dette er viktig for å utvikle gode sosiale ferdigheter og forebygge fremtidige problemer.

Våre avdelinger i Norge:

Hvordan trener vi:

Kurset bygger på positiv innlæring med grenser som er enkle å forstå, både for hund og fører. Valp og eier får hjelp til å bli en harmonisk flokk som fungerer og mestrer hverdagen. Vårt mål for dette hundekurset er at du og valpen skal ha det moro sammen og å få en god relasjon! Derfor har vi et stort fokus på at dere får et godt samarbeid. Har vi et godt samarbeid, vil innlæring av viktige øvelser være enklere å lære inn!

Vi hjelperValpekurs deg!

• Grunnleggende lydighetstrening og kommandoer.
  • Sosialisering med andre valper og mennesker.
  • Starten på gå pent i bånd
  • Tips og råd om valpepleie og oppdragelse.

Valpekurset inkluderer å lære valpen husrenhet, håndtere valpebiting og fremme positiv hundetrening.

Valpebiting er utfordrende og vi vet hvordan du kan trene valpen til å stoppe bitingen på deg og familien! Hos oss får du den hjelpen du ønsker og trenger. På valpekurset har vi fokus på hvordan du kan starte med å få den hunden du ønsker og derfor inneholder valpekurset disse øvelsene:

For å oppsummere, du vil få en valp som vil være sammen med deg og derfor blir det enklere å lære hunden viktige hverdagsøvelser.

Kurset er for alle og derfor er hele familien hjertelig velkommen!

Hvem møter deg!

På våre hundekurs møter du våre instruktører som er utdannet gjennom Norges beste hundetrener og instruktørutdannelse. Instruktørene er erfarne og kunnskapsrike når det gjelder hundeatferd og opplæringsteknikker.

Om Oslo Hundeskole!

Oslo Hundeskole har 30 års erfaring og vi er den største hundeskolen i Skandinavia. Med en slik solid bakgrunn kan du forvente at hundeskolen har opparbeidet seg betydelig ekspertise og profesjonalitet innen hundetrening og håndtering av hunder. Vi tilbyr et bredt spekter av tjenester, fra valpekurs, grunnleggende lydighetskurs til mer spesialiserte kurs som hundeadferd og konkurransetrening. Med vår lange historie og omfattende erfaring er vi godt rustet til å møte ulike behov og utfordringer som hundeeiere kan ha når det gjelder opplæring og atferdsproblemer hos deres kjæledyr.

Du får gratis:

Meld deg på og du får i tillegg gratis tilgang til vårt online valpekurs.

Epost: morten@oslo-hundeskole.no?

Følg oss gjerne på sosiale medier