Hundeleir for barn sesongen 2019

Publisert 15 februar 2019

Kursdato : Uke 26, 27, 32, 33 og 40.

Vi er godt i gang med påmeldinger til årets sesong, og i uke 26 har vi kun få plasser igjen.

De andre ukene har vi fortsatt plasser ledig, men det kan være lurt å melde seg på raskt for å få den uken man ønsker!

Vi har hundeleir for barn fra 8-12 år i uke 26,27,32,33 og 40.

Meld deg på hundeleir nå, og få den uken du ønsker deg!
Påmelding finner du her

Populær hundeleir for barn og ungdommer arrangeres i sommer- og høstferien. Barneleir er for barn fra 8-12 år, og ungdomsleiren er for ungdommer fra 13-18 år. Leiren avholdes på vakre Melnes Gård ca. 45 min øst for Oslo.

Ta med egen hund eller lån en av oss. Programmet passer for alle typer hunder. Bli med på en aktiv, spennende og lærerik uke med dyr og nye vennskap i fokus.

Vi tilbyr et 5 dagers kvalitetsopplegg utviklet av fagpersoner, med instruktører med høy kompetanse og lang erfaring. Leirene drives av hundeinstruktør og barnevernspedagog Tanja Solstad Marring.
Agility, morsomme triks med hund, å lære mer om hundens atferd, kroppsspråk og kommunikasjon, samt hundestell, er alle sentrale temaer på leirene. Det blir også tid til å treffe de andre dyrene på Melnes Gård, dra på badetur og andre fartsfylte aktiviteter.

SLIK KAN EN LEIRDAG SE UT:

• Vekking
  • Tisserunde med hundene
  • Frokost for barn/ungdommer og hunder
  • Tur med hundene
  • Formiddagns aktivitet. Eks agility,triksetrening, lydighet.
  • Oppsummering av aktiviteter og gjennomgang av ettermiddagens program.
  • Middag
  • Fritime. Frilek for barna med instruktører. Hundene trenger hvile denne timen.
  • Ettermiddagens aktivitet
  • Oppsummering av aktiviteter.
  • Kveldsmat for barn/ungdommer
  • Foring av hunder
  • Kveldstur
  • Legging

Barna vil bli delt inn i små grupper i alle aktiviteter hvor hundene er med. Dette for å kunne gi hver enkelt en bedre opplæring og oppfølging.

Da håper vi å se dere på hundeleir!

Mer info om Barn & Hund-leir her:               Gå til påmelding her:

5 1 vote
oldest
newest most voted
Jessica
4 år siden

Trenger du et raskt og pålitelig lån? vennligst kontakt: Phillip_woolridge@yahoo.com for enhver type lån med en veldig lav rente