Privatkonsultasjon og hjelp med utfordrende adferd.

Publisert 18 mars 2024

Privat konsultasjon/personlig trener

Kursdato : Ledige timer

Har du utfordringer i hjemmet eller i møte med andre hunder eller folk, eller har hunden problemer med stress, bilkjøring, gå trapper mm.  Vi har lang og god erfaring med å trene stabilisering av temperamentet og kan med det styre negative atferd over til ønsket atferd.

Privatkonsultasjon/personlig trener

Er hunden din redd og engstelig for eller har utfordringer med:

• å være alene hjemme
  • å kjøre bil
  • høye lyder/skarpe smell
  • fremmede hunder
  • fremmede mennesker
  • andre dyr
  • berøring
  • har du problemer med at hunden din viser aggresjon mot
  • mennesker (barn, gjester, joggere, osv...)
  • andre hunder
  • ...eller har du problemer med
  • lydighet
  • dominans
  • husrenhet
  • bjeffing
  • ødelagte møbler

eller andre utfordringer, da kan vi hjelpe deg!

Før vi begynner, bør en ha vært hos veterinær for å ta en vanlig helsesjekk. Noen av problemene skyldes ubehag, som tann plager eller andre plager.

I de fleste konsultasjonene som dere oppfatter som problem, er faktisk i de aller fleste tilfeller kun snakk om endring hos deg eller i ditt hundehold. Dette vil komme frem i konsultasjonen.  Når vi har funnet utfordringen, begynner  vi å jobbe med endringen. Så send oss en melding eller ring oss. Så er du nærmere et endret resultat. Det skal nå tross alt være morsomt å ha hund.

De fleste hunder er enkle å omdirigere av kyndige personer. Deretter lærer dere å klare det samme.

Ring nå så er vi i gang. Det hjelper ikke å utsette.

Vi kommer hjem til dere eller dere kommer til oss.

Første privat konsultasjon koster 1800,- og varer ca. 1,5 time. Ønsker dere oppfølgnings timer, koster dette 900,- pr time á 45 minutter. Ved lang kjørevei kan kilometergodtgjørelse tilkomme.

Vi har lang erfaring innen trening av hund og problemadferd. I løpet av konsultasjonen evalueres hunden og vi kommer i gang med et treningsprogram hvor dere veiledes.

Ta kontakt med oss i dag på telefon 22076776
Oslo: Taste valg 1-1