VÅR KOMPETANSE = DIN TRYGGHET!

Hundetrening og glede med hund er vår spesialitet. Gjennom kvalitet og kompetanse hjelper vi deg til å få den hunden du ønsker.
I avd Øvre Romerike er det An-Magrit Galåen som er avdelingsleder. An-Magrit har lang erfaring innen flere hundesporter og har bred erfaring.
Sammen med sine instruktører er avdeling Øvre Romerike en av de voksende avdelingene i Oslo Hundeskole.

Individuell tilpasning av trening for deg og din hund er vårt motto.

An-Magrit Galåen

Hei, jeg heter An-Magrit og er så heldig som får være avdelingsleder i avd Øvre Romerike!

Jeg startet på hundetrener- og instruktørutdannelsen i Oslo Hundeskole i 2004. Når jeg var ferdig med utdannelsen startet jeg å jobbe på hovedkontoret til Oslo Hundeskole og som instruktør.

Mye av min hverdags og fritid er relatert rundt hund, både på kursplassen og trening av egen hund. Familien har flere schæfere og alle er konkurranse hunder. Jeg er utøver med hund innen RIKprogrammet ved FCI og har spesialisert meg innen sporten IGP. Jeg har utdannet flere hunder innen sporten og har deltatt på flere nasjonale mesterskap og VM. Det er mange timer med trening, både på jordene, på treningsbanen og fysisk trening.

Med min lange erfaring med hundetrening vil jeg sørge for at du vil få den hjelpen du trenger med din hund!

Det som gir meg stor glede, er når barn og ungdom finner glede i å trene hund. Jeg har et stort engasjement for å rekruttere ungdommen inn i hundesportene.

meg

Kontaktinfo:
Avdelingsleder: An-Magrit Galåen
Oslo Hundeskole avd. Øvre Romerike
Tlf: 22 07 67 76 (Tast 1-3)
E-post: ovreromerike@oslo-hundeskole.no

p-1