Problematferd og privattimer

Problemer i ditt hundehold?

Vi hjelper deg!

Opplever du at ditt hundehold er blitt vanskeligere enn du hadde håpet? Da kan vi hjelpe deg. Våre adferdspesialister har god erfaring og kompetanse innenfor faget. Hos oss vil du få god oppfølging.

Vi tilbyr private konsultasjoner!

Hunder er fantastiske følgesvenner, men av og til kan de utvikle problematferd som kan være frustrerende for både eiere og hunden selv. Fra å trekke i båndet til å bjeffe overdrevent eller utvise aggressiv atferd. Disse utfordringene påvirker livskvaliteten til både hunden og dens familie. Heldigvis er det hjelp å få gjennom private konsultasjoner med erfarne trenere og atferdseksperter.

Om Oslo Hundeskole!

Oslo Hundeskole har 30 års erfaring og vi er den største hundeskolen i Skandinavia. Med en slik solid bakgrunn kan du forvente at hundeskolen har opparbeidet seg betydelig ekspertise og profesjonalitet innen hundetrening og håndtering av hunder. Med vår lange historie og omfattende erfaring er vi godt rustet til å møte ulike behov og utfordringer som hundeeiere kan ha når det gjelder opplæring og atferdsproblemer hos deres kjæledyr. Oslo Hundeskole har 15 avdelinger fra Vestfold til Tromsø.

Hvem møter du!

Hos oss møter du fagpersoner med lang erfaring innen hundetrening og problemadferd! Uønsket adferd hos hunder kan være utfordrende, men det er hjelp å få gjennom private konsultasjoner med erfarne trenere og atferdseksperter. Ved å jobbe direkte med en profesjonell hundetrener kan hundeeiere lære effektive metoder for å håndtere alt fra gå pent i bånd til separasjonsangst og utagerende atferd. Gjennom tålmodighet, konsistens og dedikasjon kan både eiere og hunder oppnå et harmonisk og lykkelig forhold.

Priser:

• Konsultasjon problematferd - 1,5 time 2500,- kroner
  • Konsultasjon problematferd oppfølging - 60 minutter 1250,- kroner

Hvor møtes vi!

Vi møter deg der du opplever problemer. Ofte starter disse utfordringene hjemme. Vi starter alltid med en god prat der vi kartlegger hundens atferd og legger opp en plan sammen.

Kontakt oss!

Kontakt din avdeling i Oslo Hundeskole for en uforpliktende og hyggelig hundeprat!

E-post - post@oslo-hundeskole.no

telefon 22076776.

Private hundetreninger - Skreddersydd opplæring for deg og din hund!

Ønsker du å ta forholdet til din hund til nye høyder? Våre private hundetreninger tilbyr skreddersydd opplæring innen lydighet, konkurranselydighet, spor, og mer. Enten du er en ny eier som ønsker å etablere grunnleggende lydighet eller en erfaren konkurransedeltaker som søker å forfine dine ferdigheter, er våre erfarne trenere her for å hjelpe deg på veien til suksess.

Hvorfor velge private treninger?

Privat trening gir deg og din hund den individuelle oppmerksomheten dere fortjener. Våre trenere vil skreddersy hver økt basert på dine spesifikke mål, din hunds behov og din egen læringsstil. Dette sikrer en effektiv og personlig opplæringsopplevelse uten distraksjoner fra andre hunder eller eiere.

Tjenester vi tilbyr:

1. Lydighetstrening: Uansett om din hund trenger å lære grunnleggende kommandoer eller forbedre eksisterende ferdigheter, vil våre trenere veilede deg gjennom øvelser som sitte, ligge, innkalling og mer.
  2. Konkurranselydighet: Drømmer du om å konkurrere på et høyt nivå? Våre trenere vil hjelpe deg med å finpusse teknikker som lineføring, apportering, og feltsøk, slik at du og din hund kan skinne på konkurransedagen.
  3. Spor: Oppdag spenningen ved å følge hundens naturlige instinkter gjennom sporaktiviteter. Våre trenere vil lære deg hvordan du legger ut spor og veilede deg i hvordan du kan lese hundens reaksjoner for å finne skjulte gjenstander.

Våre trenere:

Våre trenere er erfarne fagfolk med en lidenskap for hundetrening. De har en omfattende kunnskap om hundeadferd og treningsmetoder, og de vil jobbe tett med deg for å sikre at du oppnår dine mål og din hunds potensial.

Ta det første steget mot suksess:

Klar til å ta det første steget mot et bedre samarbeid med din hund? Kontakt oss i dag for å planlegge din første private treningsøkt. Sammen kan vi skape en skreddersydd treningsplan som passer dine behov og tidsplan. Med vårt dedikerte team ved din side, er mulighetene uendelige for deg og din hund.

Pris:

• Privat trening (en til en) - 45 minutter 1100,- kroner
  • Privat trening (en til en) - pakke 5 x 45 minutter 4.900,- kroner

Er du interessert, kontakt oss!

E-post: post@oslo-hundeskole.no

Håper vi ses!

Følg oss gjerne på sosiale medier: