Foredrag: Valg av hund

Publisert 9 mai 2016

Kursdato : 24. august

I august setter Oslo Hundeskole opp et foredrag på Sinsen i Oslo for alle dere som vurderer å kjøpe hund. Hva må man tenke på før man kjøper hund? Hvilken rase og oppdretter skal man velge? Hva skal man begynne å trene på når man får valpen i hus?

Du kan melde deg på ved å klikke på denne linken!

Å velge riktig hunderase og riktig oppdretter er ikke enkelt. Man skal ha hunden i huset i mange år og ved å bruke ressurser og tid på velge riktig nå, vil de årene bli enda bedre med riktig rase, enn "feil" rase.

Passer en Schàfer for deg som bare liker å rusle rundt kvartalet tre ganger om dagen? Kan du kjøpe deg en chihuahua hvis du ønsker at hunden skal trekke deg på skitur? Passer det med en Grand Danois for deg som bor på hybel? Eller hva med en puddel for deg som missliker pelsstell? Eller er det bedre å kjøpe en Cavalier for deg som vil gå rolige korte turer og en Husky hvis målet ditt er å ha en trekkhund?

På dette foredraget vil vi være innom alle disse spørsmålene. Du vil få muligheten til å stille spørsmål og diskutere med de andre i salen og foredragsholder.

Tanken med dette foredraget er å hjelpe deg med å ta riktig valg når du nå skal velge deg et nytt familiemedlem.

Når: 24. august

Klokkeslett: 18.00 - 20.30.

Hvor: Hans Nielsen Hauges gate 50, 0481 Oslo (Oslo Hundeskole og Sinsen Dyreklinikk sine lokaler)

Pris: 250 kroner

Foredragsholder: Bjørn Erik Frigaard

Du kan melde deg på ved å klikke på denne linken!

oldest
newest most voted
Anita Waalen
5 år siden

Hei
Når har dere ett nytt foredrag om valg av hund ?
mvh Anita Waalen