Publisert 1 mars 2015

Avdeling Midt-Norge er den yngste avdelingen i Oslo Hundeskole. Oslo Hundeskole avd. Midt-Norge har utspring fra Nordmøre, men dekker fylkene Møre og Romsdal, Sør- og Nord-Trøndelag.

Avdelingsleder Frank Håvik har tatt sin instruktørutdannelse gjennom Oslo Hundeskole. Men har mange års erfaring fra å arbeide med hund og andre dyr. Han har også utdanning og har arbeidet som trener for spekkhoggeren Keiko. I dag er Frank spesielt interessert i jakt og bruk av hund under jaktFamiliehunden er selvfølgelig vårt fokus, og avdelingen vil tilby alle typer kurs som Oslo Hundeskole tilbyr. Vi er opptatt av å ha et meningsfylt og positivt hundehold. Gjennom kvalitet og kompetanse hjelper vi deg å få den hunden du ønsker.