Sommerkurs – for valper

Publisert 8 august 2023

Kursdato : uke 27, 28, 30 og 33

Vi du være med på valpekurs i sommer? Vi tilbyr intensivkurs i uke  28, 31 og 33 i Oslo. Sliter dere med valpe biting, tissing inne, ha på bånd, uro eller ønsker en god start med samarbeidet med din ny valp, er dette kurset for deg!

Valpekurs i sommer i Oslo

Fra valpen kommer hjem begynner treningen for å få en sosial og hyggelig familie hund. Valpekurset er for valper mellom 3 - 9 mnd., og for alle raser. Dette er en alder hvor valpen er meget mottagelig for læring.

Sliter dere med valpe biting, tissing inne, ha på bånd, uro eller bare ønsker en god start med samarbeidet med din ny valp, er dette kurset for deg!

Kurset bygger på positiv innlæring med grenser som er enkle å forstå både for hund og fører. Valpen og eier får hjelp til å bli en harmonisk flokk som fungerer og mestrer hverdagen. Kursene er lagt til rette for hele familien, både voksne og barn.

Sommerkurset er et intensivkurs som går fra mandag t.o.m. torsdag, 1,5 timer hver kveld. Fra kl. 18:00 - 19:30.

Uke 27 - kurset starter mandag 3. juli og avsluttes torsdag 6. juli.

Uke 28 - kurset starter mandag 10. juli og avsluttes torsdag 13. juli.

Uke 31 - kurset starter mandag 31. juli og avsluttes torsdag 3. august.

Uke 33 - kurset starter mandag 14. august og avsluttes torsdag 17. august.

Kurset koster 2200,-

Sommerkursene holdes på Røa og Alnaparken.

På valpekurset har vi fokus på:

• Få et godt samarbeid mellom valp og fører
  • Sosialisering
  • Miljø trening
  • Håndtering ved pels stell, klo klipp, helsesjekk m.m.
  • Lære deg å forstå din valp
  • Lek mellom valp og fører
  • Sitt
  • Bli
  • Innkalling
  • Konsentrasjon
  • Dekk/Ligg
  • Starten på å gå pent i bånd
  • Å svare på alle spørsmål
  • At valpen utdannes til å bli en god samfunnsborger!

I løpet av kurset lærer eierne å rose og motivere hunden riktig. Vi lærer inn forskjellige øvelser på en positiv og morsom måte. Vi jobber med å være oppmerksom på fører, konsentrere seg over lengre perioder, innkalling med forstyrrelser, sitt, sitt og bli, grunnlaget for å gå pent i bånd og grensesetting. Vi legger inn forstyrrelser etter hvert.

Ønsker du å melde deg på vårt valpekurs i sommer kan du bestille her.

bestill-her

Du kan også kontakte oss på telefon 22076776 (taste valg 1-1)
eller anette@oslo-hundeskole.no.

Håper vi sees på vårt valpekurs i sommer!