Valpekurs i Sandefjord

Publisert 15 mars 2024

Kursdato : 16. april 2024

Valpekurs med oppstart 16. april! Bygg en sterkere bånd med ditt nye familiemedlem!

Glede med hund!

Det er viktig å komme i gang tidlig med treningen. Vi et stort fokus på at du og valpen skal ha det moro sammen!

Meld deg på og du får 20% rabatt på mange varer hos Fjellsport.no

Hvorfor velge vårt valpekurs?

1. Erfarne og dedikerte instruktører: Våre dyktige instruktører er lidenskapelige om
  2. hunder og har lang erfaring med å trene valper. De vil gi deg verktøyene du trenger for å forstå din valps behov og oppdra den på en positiv måte.
  3. Fokus på positiv forsterkning: Vi tror på positiv forsterkning som den mest effektive og kjærlige metoden for trening.Dette betyr at du og din valp vil ha en morsom og gledelig opplevelse sammen, og styrke båndet mellom dere. Men det er også viktig å sette grenser og regler. Vi lærer deg hvordan på en nyttig, lett forståelig og effektiv måte.
  4. Tilrettelagt for deg: Vi lærer deg hva du trenger. Hva trenger du for å få et godt liv med din hund. Alle har unike utfordringer, kunnskaper og behov.
  5. Sosialisering: En viktig del av valpens utvikling er å sosialisere seg med andre hunder og mennesker. Vi legger stor vekt på sosialisering i vårt kurs for å sikre at din valp blir en trygg og selvsikker hund i alle situasjoner. Hos oss får du sosialisert hunden din i trygge omgivelser.

Om kurset:

Vårt valpekurs er designet for å gi deg og din valp den beste mulige starten på livet sammen. Vi har utviklet et kurs som er fleksibelt og tilpasset dine behov. Du får:

• Få et godt samarbeid mellom valp og fører
  • Sosialisering
  • Miljøtrening
  • Håndtering ved rotrening, pelsstell, kloklipp, helsesjekk m.m.
  • Lære deg å forstå din valp
  • Lek mellom valp og fører
  • Sitt
  • Bli
  • Innkalling
  • Konsentrasjon
  • Dekk/Ligg
  • Starten på å gå pent i bånd
  • Å svare på alle spørsmål
  • At valpen utdannes til å bli en god samfunnsborger!

I tillegg får du:

1. Valpenes adferd og utvikling: Forstå hvordan valper lærer og tilpasser seg til sin nye verden.
  2. Grunnleggende lydighetstrening: Lær viktige kommandoer som sitt, bli, kom, og gå pent i bånd.
  3. Håndtering og pleie: Bli komfortabel med å stelle og håndtere valpen din for å unngå problemer i fremtiden.
  4. Sosialisering og lek: Gi din valp muligheten til å leke og sosialisere seg med andre valper på en trygg måte.
  5. Hindre uønsket atferd: Lær effektive metoder for å håndtere uønsket atferd som biting og tygging.
  6. Bygge tillit og styrke båndet: Skap et varig bånd med din valp basert på kjærlighet, tillit og gjensidig respekt.

Hvem kan delta?

Vårt valpekurs er åpent for alle familiehunder, uavhengig av rase og størrelse. Alder på valpen bør være 12 uker - 7 måneder. Det er ingen krav til forkunnskaper, og alle i familien er velkomne til å delta, inkludert barn.

Tid, sted og pris.

Valpekurs i Sandefjord går over 8 kurskvelder, to ganger i uken.

Sandefjord - tirsdager/torsdager: Ved Fjellsport Fokserød, Klinestadmoen 1 , 3241 Sandefjord.

Tønsberg-

mandager og onsdage

Pris: 2.100 kroner.

Vi har et pakketilbud med 3 kurs for 4900,-. (valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighetskurs.) Ta kontakt for pakketilbud.

Vårt mål er at du og valpen skal ha det moro sammen! Vi har et stort fokus på at dere får et godt samarbeid.

Det er ikke uten grunn at vårt motto er GLEDE MED HUND!

Sikre deg plass i dag, og gi valpen din den beste starten på sitt liv sammen med deg.

Håper vi sees på vårt valpekurs!

Epost: vestfold@oslo-hundeskole.no

oldest