AGILITYLEIR FOR BARN OG UNGDOM I HØSTFERIEN!

Publisert 1 september 2023

Kursdato : Høstferien - uke 40

Med et stort fokus på agility, en spennende hundesport som bygger et uvurderlig samarbeid mellom menneske og hund, vil ditt barn og ungdom oppleve mestring og glede sammen.

På vår agilityleir vil ditt barn få muligheten til å utforske verdenen av agility på en morsom og trygg måte. Under kyndig veiledning av dyktige instruktører vil de lære grunnleggende ferdigheter, fra å navigere gjennom hindringer som hopp, tunneler og slalåm til å mestre avanserte baner med tempo og presisjon. Dette vil bidra til å styrke samarbeidet og tilliten mellom barn, ungdom og hund.

Nyt den naturskjønne Melnes Gård på Enebakkneset

Agilityleiren finner sted på den idylliske Melnes Gård, som ligger vakkert til på Enebakkneset. Dere vil omgis av frodig natur, noe som gir den perfekte kulissen for spennende eventyr og utendørsaktiviteter. Gården har alle fasiliteter som trengs for å sikre et behagelig opphold.

Uke 40 - En perfekt tid for høsteventyr

Agilityleiren arrangeres i uke 40, når naturen viser seg fra sin mest fargerike side. Dette er en perfekt tid for å nyte den friske høstluften, oppleve det gyldne løvet som faller og skape minner som varer livet ut. Med et variert program som inkluderer både agilitytrening og andre morsomme aktiviteter, vil dere få en hel uke fylt med glede, læring og latter.

Påmelding og pris

Påmelding til agilityleiren for barn og hund er nå åpen, og det er begrenset antall plasser. Prisen for hele opplevelsen er kun 6500 kroner. Dette inkluderer instruksjon, overnatting på Melnes Gård og måltider. Vi har en kiosk på gården som er åpen to dager i uken.

Leiren varer fra mandag til fredag. Hente- og leveringsrutiner, klokkeslett og diverse informasjon vil dere motta i egen mail når dere har meldt dere på.

Har du ikke hund selv, er det ingen problem. Da kan du får låne hund av oss. Dette gir du oss beskjed om på påmeldingsskjemaet.

Vær rask med å sikre plassen deres, da det er alltid stor interesse for denne agility uken.

5 1 vote