Hund i trening – nyhet fra Oslo Hundeskole

Publisert 1 januar 2023

Kursdato : Fra januar 2024

Optimal hundetrening med Oslo Hundeskole:
«Hund i trening» programmet.

Ønsker du en lykkelig og velfungerende firbent venn, men tiden strekker ikke til? Oslo Hundeskole har løsningen for deg gjennom sitt innovative «Hund i Trening» program. Vi tilbyr profesjonell trening for hunden din, adressert spesifikt etter dine behov og ønsker.

Hva betyr "Hund i trening"?

Enten det er utfordringer som bjeffing, trekk i båndet, innkalling eller alene-hjemme-trening, har Oslo Hundeskole erfarne og dyktige trenere klare til å hjelpe deg. Vår tilnærming er ikke bare effektiv, men også inkluderende, og gir din hund muligheten til å utvikle seg under trygge og erfarne hender.

"Hund i Trening" programmet representerer en unik mulighet for hunden din til å delta i et intensivt treningsprogram hos våre erfarne hundetrenere. I løpet av denne perioden tar vi hånd om hunden din og jobber målrettet med å løse spesifikke adferdsproblemer eller forbedre grunnleggende ferdigheter og oppførsel.

En av fordelene ved programmet er den verdifulle sosialiseringen hunden din får ved å være sammen med andre hunder. Dette skaper ikke bare en mer harmonisk hund, men gir også eieren en trygghet om at deres kjæledyr trives i ulike sosiale situasjoner.

Videre inkluderer programmet 2 timers oppfølging og samtrening etter at hunden har returnert hjem. Dette gir deg som eier innsikt og ferdigheter til å fortsette treningen på egen hånd. Oslo Hundeskole er dedikert til å sikre at du og din hund får en varig og positiv opplevelse.

På grunn av begrenset tilgjengelighet oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss i dag for å planlegge en konsultasjon. Dette gir oss muligheten til å forstå dine behov bedre og avgjøre om "Hund i Trening" programmet er det rette for deg og din hund. Vår misjon er å skape en lykkelig hund som bringer glede inn i ditt liv.

Ta det første skrittet mot en bedre forbindelse med din firbente venn – kontakt Oslo Hundeskole i dag og gi din hund den treningen den fortjener.

Du kan kontakte oss på telefon 22076776 (taste valg 1-1) eller roar.kjonstad@oslo-hundeskole.no

5 1 vote