Informasjon

VÅR KOMPETANSE = DIN TRYGGHET!

Familiehunden og glede med hund er vår fokus. Gjennom kvalitet og kompetanse hjelper vi deg til å få den hunden du ønsker.
I avd Asker og Bærum er det Gjermund Andersen som er avdelingsleder. Gjermund har lang erfaring innen flere hundesporter og har bred erfaring innen trening av hund og hvordan hjelpe deg til å få den hunden du ønsker.
Sammen med sine engasjerte instruktører er avdeling Asker og Bærum en av de voksende avdelingene i Oslo Hundeskole.

Individuell tilpasning av trening for deg og din hund er vårt motto.

Vi tilbyr

• valpekurs
  • grunnkurs
  • hverdagslydighetskurs
  • bronsemerkekurs
  • konkurranserettet lydighet
  • sporkurs
  • agilitykurs
  • privat konsultasjon
  • private treninger

Gjermund Andersen

Hei, jeg heter Gjermund og er så heldig som får være avdelingsleder i avd Asker og Bærum. Avdelingen har mange  inspirerende, flinke og morsomme instruktører.

Mye av min hverdags og fritid er relatert rundt hund, både på kursplassen og trening av egen hund. Jeg har to schæfere selv og i husstanden har vi 4 stk. Jeg har en konkurransehund som heter Barsk og vi konkurrerer i IGP. Det er mange timer med trening, både på jordene, på treningsbanen og fysisk trening.

Det som gir meg stor glede, er når barn og ungdom finner glede i å trene hund. Jeg har et stort engasjement for å rekruttere ungdommen inn i hundesportene.