Grunnkurs Sommer 2018

Publisert 1 juli 2018

Grunnkurs

Kursdato : Uke 26 og 28

Vi tilbyr grunnkurs i sommer. Ønsker du en familiehund, har lyst til å drive med hundesport, har en hund som er vanskelig eller om du bare ønsker å lære mer, er dette kurset for deg og din hund. Målet med grunnkurs er å bevisstgjøre deg på hvilke egenskaper hunden har og hvordan bruke det i treningen.

Grunnkurs Sommer 2018

Ønsker du en lydig familiehund, har lyst til å drive med hundesport, har en hund som er vanskelig eller om du bare ønsker å lære mer, er dette kurset for deg og din hund.
Målet med kurset - grunnkurs sommer - er å bevisstgjøre førere på hvordan vi kan trene hund. Hvordan motivere, belønne, time og bryte adferd som ikke er ønsket.

Hele familien er hjertelig velkommen!

Vi jobber med de mest grunnleggende øvelsene som å gå pent i bånd, sitt, dekk, kontakt med fører, innkalling og bli. Vi legger til forstyrrelser i løpet av kurset i alle øvelsene.
Førerne lærer å motivere og belønne hunden riktig, Vi jobber meye med positiv forsterkning, dvs. eks. godbiter, leke, riktig bruk av stemmen og kroppen.

Grunnkurs sommer er et intensivkurs som går fra mandag t.o.m. torsdag, 1,5 time hver kveld. Fra klokken 19:30 - 21:00.

Kurs 1 holdes i uke 26: kurset starter mandag 25. juni og avsluttes torsdag 28. juni.

Kurs 2 holdes i uke 28: Kurset starter mandag 9. juli og avsluttes torsdag 13. juli.

På kurset lærer vi hundene:

-gå pent i bånd

-sitt

-dekk

-kontakt med hundefører

-innkalling

-bli

-passering av hunder

Utover i grunnkurset legger vi til forstyrrelser i alle øvelsene slik at både hund og hundefører opplever progresjon og mestring.

Oslo Hundeskole har instruktører som er spesialisert på familiehunden.

Kurset er lagt til rette for hele familien, både voksne og barn.

Ønsker du å melde deg på vårt grunnkurs i sommer, kan du bestille her.

knapprmelddegpkurset

Du kan også kontakte oss på telefon 22076776 eller an-magrit@oslo-hundeskole.no.

.Håper vi ses!