KOM OG BESØK BARN & HUND PÅ DOGS4ALL 16.-18. NOVEMBER

Publisert 7 november 2017

På hundemessen Dogs4all 16.-18. november, vil Barn & Hund ha en egen stand i hall D sammen med resten av Oslo Hundeskole.

Her vil vi ha mange aktiviteter for barn og ungdommer, og her ser du en liten oversikt over tidspunkt for aktivitetene:

• Kl 11.30 vil vi ha en oppvisning med dans og moro i showringen i hall E! Dette er et fyrverkeri i glede, farger og rytmer, og er verdt å få med seg!
  • Kl 12.00 åpner vi for ansiktsmaling! Dette gjør vi hele dagen, med unntak av når vi må ha pauser.
  • Kl 12.00  og kl 14.00 har vi også en "ekspress" Barn & Hund-leir, hvor du kan få en smakebit av aktivitetene og hvordan det er å være på leir! Vi har med våre egne hunder som dere kan få hilse på!                                                                                                          Både barn og ungdommer er hjertelig velkommen.
  • Kl 13.30 har vi en uoffisiell Junior sitt og bli- konkurranse! Kom og prøv med din egen hund!
  • Vi åpner for påmelding til leirsesongen 2019 denne helgen! Det vil være kr 500,- i messerabatt ved påmelding på standen!
  • I tillegg til dette vil vi ha rebus og andre konkurranser hele dagen!

KOM OG BESØK OSS I HALL D!