Kurs på Gjøvik 28 Januar

Publisert 5 januar 2019

Kursdato : 28/1-2019

Valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighet har oppstart 5 November 2018 på Gjøvik  med   Felles teori på Gjøvik 5 November.

Første kurskveld 28 Januar 2019 er det felles teori, uten hund i H-bygget på Høgskolen i Gjøvik. Adressen er Teknologiveien 22, 2815 Gjøvik. Klokken 18.30 til  ca.20.30.

Kursene på Gjøvik går mandager og onsdager og vi gjennomfører valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighet.

Første praktiske kveld  på Gjøvik er 30 Januar.

På alle våre kurs  er alle hunder velkomne, uansett alder. Vi hjelper til og tilpasser treningen på det nivået du og din hund er!

Kursene går to ganger i uken over 10 ganger.

Følg og lik oss gjerne på facebook siden vår:

Meld deg på ved å klikke her, eller  kontakt Mette:  mette@oslo-hundeskole.no eller mobil 47 90 80 52

1 Comment
oldest
newest most voted
Bodil Balke
5 år siden

Hei
Vi er en familie på tre som har en Mittelspitz på 5 måneder, og vi har lyst til å være med på valpekurs. Vi lurer på om dere har ledige plasser på Gjøvik, og vi lurer på prisen?
Mvh Bodil Balke