Drop – In passeringstrening

Publisert 14 mars 2019

Kursdato : 15. April og 16. April 2019

Passeringstrening 15. April og 16. April 2019. Det er mange som har utfordringer i hverdagen med passering av hunder, mennesker, syklister, biler mm. Vi ønsker å hjelpe hundeeier med å komme i gang med treningen slik at lufteturene blir en hyggelig opplevelse.

Passeringstrening 15. April og 16. April

Vi arrangerer passeringstrening Mandag 15. April fra kl 18:00 - ca 20:00 i Tønsberg og  Tirsdag 16. April fra kl 18-ca 20 i Sandefjord.

Her har vi forkus på passeringstrening, gå pent i bånd og kontrolløvelser.

Dette er et tilbud til alle, uansett rase, alder og utfordringer.

Drop inn passeringstrening er for deg som ønsker å ha mer kontroll i hverdagen. Vi har fokus på gå pent i bånd, innkalling og passeringstrening med forstyrrelser.

Pris: 300,-

Alle ønsker en harmonisk hverdag med hunden hvor en kan nyte turer i naturen og i bymiljø. Dessverre er det mange som har vanskeligheter med kontroll i hverdagen og både hund og eier blir stresset.

Vi skal jobbe med samarbeid mellom hund og fører, finne riktig belønningform og forsterker. Dette for å skape et større fokus fra hunden opp mot fører.

Vi jobber med gå pent i bånd, passering og kontroll i alle situasjoner.

Vi trener på teknikker om hvordan du kan trene på å gå pent i bånd og passere andre hunder og mennesker uten at hunden drar i båndet og/eller er utagerende.

Passeringstreningen holdes på Greveskogen Videreg. Skole, Eikveien 2, Tønsberg.

I Sandefjord holdes det i Bugårdsparken, Stadionveien 9.

Kurset er for alle raser i alle aldre.

Ønsker du å melde deg på Passeringstreningen, kan du bestille her.

knapprmelddegpkurset

Du kan også kontakte oss på telefon 22076776 eller vestfold@oslo-hundeskole.no.

Håper vi sees på vår passeringstrening.

Følg oss gjerne på facebook.

facebook_2015_logo_detail

oldest
newest most voted
Christina Soelberg
4 år siden

Hei. Jeg hadde meldt meg på og betalt for passeringskurs i Tønsberg d.15.april kl.18. På min ordrebekreftigelse var møteadressen Eikveien 2, 3122 Tønsberg. Min gps hadde problemer med adressen, hvor der lå et blokkbebyggelse med parkeringsplasser. Ved å spørre folk med hunde kom jeg til et messeområde med en stor plass kl,18.08. Er dette treningsområdet? Uten ordenlig skilting og adresse? Der var intet mobilnummer å kontakte på bekreftigelsen og ingen, der tok kontakt med meg. Jeg er hadde set frem til dette kurs med min hund og istedet er jeg frustrert. Nu vil jeg gjerne ha svar fra dere om , hva der ligger til grunn for denne svikt og manglende kommunikasjonsvikt.
Christina Soelberg