Publisert 9 april 2019

Kursdato : 11. april 2019

Bli med på et foredrag med latter og læring. Foredragsholdere er Geir Marring og Trude Mostue. Foredraget holdes torsdag 11. april i Kunnskapssenteret i Sandvika. Foredraget er gratis!

Foredrag med latter og læring

Vi inviterer til et gratis foredrag og kursoppstart torsdag 11. april 2019 fra kl 18:30 - 21:00 i Kunnskapssenteret i Sandvika.

Foredraget gir et humoristisk innblikk om hund og eier, og gir inspirasjon til å trene.

Foredragsholdere er Geir Marring og Trude Mostue. De har begge lang erfaring med å formidle sitt budskap på en lett og morsom måte!

Geir Marring er eier av Oslo Hundeskole og har mange års erfaring innen hund, trening og læringspsykologi. Han er landskjent for sine gode foredrag hvor hans evne til å formidle sitt budskap gir deg en god start på for å få motivasjon til å trene hund!

Foredrag med latter og læring

Trude Mostue er landskjent som veterinær og kjendis.  Hun er en person som tør å ytre seg om tema hund, både om helse, oppdrett og trening. Tema for denne kvelden er valpens helse.

Foredrag med latter og læring

Foredrag med latter og læring er gratis!

Sted: Kunnskapssenteret i Sandvika, Malmskriverveien 4, 1337 Sandvika. Bygget ligger på platået ved Tinghuset. Det er parkering under E-18 bak Rådhuset og i Malmskriverveien, Helgerudgården.

Tid: Torsdag 11. april 2019 fra kl 18:30 - 21:00.

Ønsker du mer info, kontakt oss på tlf 22 07 67 76 eller ab@oslo-hundeskole.no

Håper vi ses!