Drop in Passeringstrening,Brumunddal

Publisert 13 april 2019

Kursdato : 23/4-2019

Trening i Brumunddal 23/4 kl.18.00.  Det er mange som har utfordringer i hverdagen med passering. Drop inn passeringstrening er for deg som ønsker å ha mer kontroll i hverdagen.

Dette er et tilbud til alle, uansett rase, alder og utfordringer.

Drop inn passeringstrening er for deg som ønsker å ha mer kontroll i hverdagen. Vi har fokus på gå pent i bånd og  passeringstrening med forstyrrelser.

Meld deg på via nettsiden, eller møt opp og betal via vipps!

Pris: 250,-

Alle ønsker en harmonisk hverdag med hunden hvor en kan nyte turer i naturen og i bymiljø. Dessverre er det mange som har vanskeligheter med kontroll i hverdagen og både hund og eier blir stresset.

Vi skal jobbe med samarbeid mellom hund og fører, finne riktig belønningform og forsterker. Dette for å skape et større fokus fra hunden opp mot fører.

Vi jobber med gå pent i bånd, passering og kontroll i alle situasjoner.

Vi trener på teknikker om hvordan du kan trene på å gå pent i bånd og passere andre hunder og mennesker uten at hunden drar i båndet og/eller er utagerende.

Oppmøte ved Butikken Elon(brugata 6) ved Mølla storsenter.

Kurset varighet er klokken 18.00- ca.20.00.

Følg og lik oss gjerne på facebook siden vår:

Meld deg på ved å klikke her, eller  kontakt Mette:  mette@oslo-hundeskole.no eller mobil 47 90 80 52