Fokus og Kontroll 24. – 25. august 2019

Publisert 18 august 2019

Fokus og Kontroll Hundekurs

Kursdato : 24. - 25. august 2019

Fokus og Kontroll 24. – 25. august 2019. Dette kurset er for for deg som ønsker å jobbe med kontroll i viktige hverdagsøvelser . Vi har fokus på gå pent i bånd, Innkalling, passeringstrening og bliøvelser med forstyrrelser.

Fokus og Kontroll 24. - 25. august 2019

Kurset er for deg som ønsker å ha mer kontroll i hverdagen. Vi har fokus på gå pent i bånd, Innkalling, passering-trening og bli-øvelser med forstyrrelser.

Alle ønsker en harmonisk hverdags med hunden hvor en kan nyte turer i naturen og i bymiljø. Dessverre er det mange som har vanskeligheter med kontroll i hverdagen og både hund og eier blir stresset.

Vi skal jobbe med samarbeid mellom hund og fører, finne riktig belønningform og forsterker. Dette for å skape et større fokus fra hunden opp mot fører.

Vi jobber med innkalling, passering og kontroll i alle situasjoner.

Vi trener på teknikker om hvordan du kan trene på å gå pent i bånd og passere andre hunder og mennesker uten at hunden drar i båndet og/eller er utagerende.

Vårt Fokus og Kontroll kurs holdes i Alnaparken, Alnaparkveien 10, Oslo

Kurset er for alle raser i alle aldre.

Kurset går over en helg, lørdag og søndag fra kl 10:00 - ca 15:00. Kurset koster 1950,-

Ønsker du å melde deg på vårt Fokus og Kontroll kurs, kan du bestille her.

knapprmelddegpkurset

Du kan også kontakte oss på telefon +4722076776 eller an-magrit@oslo-hundeskole.no.

Håper vi sees på vårt kurs i Fokus og Kontroll!

1 Comment
oldest
newest most voted
Bjørg Lund
4 år siden

Muffin har gått på valpekurs, grunnkurs, hverdagslydighet, en slags hundeklubb og prøvd seg på agility. det går veldig bra på kurs, men jeg vedlikeholder det ikke godt nok. Eieren trenger nok et miljø hvor samarbeid og lydighet er tingen. Vi liker å gå på kurs; men vet ikke helt hva vi skal velge. Muffin kommer stort sett på innkalling. Dekk er kjedelig, men sitt er greit. Stå går best under marsj. Lineføring varierer. Alle disse kursene pluss 13 barnebarn har gjort at jeg har en veldig sosial hund. Litt i meste laget kanskje. Jeg er en dame på 75 år, med ganske vonde knær så noe med fart er ikke aktuelt. Det er også vanskelig å bøye meg ned under marsj. Mellompuddel. Jeg har lovet et av barnebarna mine triksekurs, men det ser jeg ikke på lista. Lurte litt på om vi måtte ta et nytt bronsemerket, men synes det er litt dumt. Jeg bor på Røa og har gått de fleste kursene på Huseby. På begynnelsen av 90-tallet hadde dere en slags hundeklubb hver tirsdag. Vi trente lydighet og litt agility. det var også mulig å gå opp til bronsemerket på slutten av vårsesongen. Veldig hyggelig miljø med strenge instruktører. 2 menn.

Dette var litt høyttenkning. Muff og jeg har ikke gått sporkurs, og så var det det triksekurset da???