VALPEKURS SOMMER 2019

Publisert 3 juli 2019

valpekurs i sommer

Kursdato : Uke 26, 27 og 31

Valpekurs sommer er et intensivkurs for valper mellom ca 3 – 10 mnd. Sliter dere med valpebiting, tissing inne, ha på bånd, uro og/eller ønsker en god start med samarbeidet med din ny valp, er dette kurset for deg! Kurset er lagt til rette for hele familien!

Valpekurs Sommer 2019

Gi valpen en god start!
Valpekurs

Fra valpen kommer hjem begynner treningen for å få en sosial og hyggelig familiehund. Sommerkurset er for valper mellom 3-10 mnd. og er for alle raser. Dette er en alder hvor valpen er meget mottagelig for læring. Kurset bygger på positiv innlæring med grenser som er enkle å forstå både for hund og fører. Du og hunden får hjelp til å bli en harmonisk ”flokk” som fungerer og mestrer hverdagen.

Kurset bygger på positiv innlæring med grenser som er enkle å forstå, både for hund og fører. Valpen og eier får hjelp til å bli en harmonisk flokk som fungerer og mestrer hverdagen.

Vårt fokus er at du og valpen skal ha det moro sammen! Vi har et stort fokus på at dere får et godt samarbeid. Har vi et godt samarbeid, vil innlæring av viktige øvelser være enklere å lære inn!

Kurset er lagt til rette for hele familien, både voksne og barn. Alle er velkommen!

Valpekurs

Valpekurs sommer er et intensivkurs som går fra mandag t.o.m. torsdag, 1,5 time hver kveld.

Kurs 1 holdes i uke 26 i Kjærboparken: kurset starter mandag 24. juni og avsluttes torsdag 27. juni

Kurs 2 holdes i uke 27 i Kjørboparken: Kurset starter mandag 1. juli og avsluttes torsdag 4. juli.

Kurs 3 holdes i uke 31 på Fornebu: Kurset starter mandag 29. juli og avsluttes torsdag 1. august

På kurset lærer vi hundene:

• Innkalling
  • Håndtering
  • Sitt
  • Sitt og bli sittende
  • Kontakt med fører
  • Å konsentrere seg over tid, selv om det er forstyrrelser rundt
  • Grensesetting
  • Forstå hunden din

Ønsker du å melde deg på vårt valpekurs sommer, kan du bestille her.

bestill-her

Du kan også kontakte oss på telefon 22076776 eller ab@oslo-hundeskole.no.

Håper vi sees på vårt valpekurs i sommer!