Publisert 5 januar 2020

Kursdato : 7. januar 2020

Gratis foredrag med latter og læring 7. januar . Få med deg en morsom og lærerrik kveld med foredragsholder Geir Marring. Foredraget er gratis!

Gratis foredrag med latter og læring 7. januar

Vi inviterer til et gratis foredrag og kursoppstart tirsdag 7. januar fra kl 18:30 - 21:00 ved Kløfta Velhus på Kløfta. Adressen er Kongsvingervegen 10, 2040 Kløfta.

Foredraget gir et humoristisk innblikk om hund og eier, og gir inspirasjon til å trene.

Foredragsholdere er Geir Marring. Han har lang erfaring med å formidle sitt budskap på en lett og morsom måte!

Geir Marring er eier av Oslo Hundeskole og har mange års erfaring innen hund, trening og læringspsykologi. Han er landskjent for sine gode foredrag hvor hans evne til å formidle sitt budskap gir deg en god start på for å få motivasjon til å trene hund!

Geir Marring

Foredraget er for deg som:

• Er glad i hunder
  • Har lyst på hund
  • Har valp
  • Har unghund
  • Har voksen hund

Foredrag med latter og læring er gratis!

Sted: Kløfta Velhus på Kløfta. Adressen er Kongsvingervegen 10, 2040 Kløfta.

Tid: Tirsdag 7. januar 2020 fra kl 18:30 - 21:00.

Vi serverer kaffe, gløgg, kaker og brus. Det er gratis parkering!

Ønsker du mer info, kontakt oss på tlf 22 07 67 76 eller an-magrit@oslo-hundeskole.no

Håper vi ses!