Nyhet på Dogs4all – Blåbær-konkurranse

Publisert 12 november 2019

Innendørs treningshall

Kursdato : 16-17 november 2019

For første gang skal vi ha blåbær-konkurranse i Agility på Oslo Hundeskole sin stand på Dogs4All. Vi har en konkurranse kl 14.00 på lørdag og en kl 14.00 på søndag.

Aldersgrense for hund: minimum 15 mnd

Påmelding gjøres på stedet 10 minutter før oppstart eller i informasjonsstanden til Oslo Hundeskole. Ved påmelding må ca høyde på hunden oppgis så vi kan gruppere hundene før start - for å bruke minst mulig tid på å justere hindrene. Vi kjører samme bane uansett størrelse, men justerer høyden på hindrene ut fra høyden på hunden.
Aldersgrense for hund: minimum 15 mnd
Banen består av tre tunnelene og sju hoppehinder.
Agilitybanen vil være stengt for andre besøkende all den tid konkurransen foregår.

Gjennomføring:

Hundene skal gå samme bane, samme rekkefølge.
Det bedømmes ut fra tid, feil/feilfri og helhet (har de det gøy?) - altså tre bedømmingskriterier.
Det er lov med leke på banen og den kan brukes.
Det er ikke lov med godbit på banen (av hensyn til de andre hundene). De kan selvfølgelig ha godbit i lomma. 😉
Aldersgrense for hund: minimum 15 mnd
Vi kårer en 1, 2 og 3 plass som vil få en liten premie både lørdag og søndag!